وبلاگ



عایق آکوستیک رفع صدای مزاحم همسایه از دیوار و سقف

عایق آکوستیک رفع صدای مزاحم همسایه از دیوار و سقف

آیا عایق آکوستیک ای جی وی باعث رفع صدای مزاحم همسایه از دیوار وسقف میشود؟ عایق آکوستیک امروزه در تمام صنایع جای خود را باز کرده و از عایق آکوستیک برای تولید تایل سقف کاذب و پنل دیوار استفاده میشود.تلفن مشاوره وفروش :02191693121

پنل آکوستیک گچی

پنل آکوستیک گچی

یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین عایق آکوستیک پنل گچی پانچدار پشت نمد دار ای جی وی است؟ تلفن مشاوره وفروش : 02191693121 پنل گچی پانچدار آکوستیک ای جی وی یکی از مقرون به صرفه ترین تایل سقف کاذب است.  

پنل آکوستیک دکوراتیو

پنل آکوستیک دکوراتیو

آیا میدانستید تنها تولید کننده پنل و تایل آکوستیک دکوراتیو در ایران ، مجموعه ای جی وی است ؟فقط کافی است طرح خود را انتخاب و با مشاوران ما درتماس باشید: 02191693121 تا در انتخاب بهترین پنل و تایل آکوستیک دکوراتیو شما را راهنمایی نمایند.

تایل آکوستیک گچی

تایل آکوستیک گچی

ارزان ترین و اقتصادی ترین عایق آکوستیک ای جی وی کدام است ؟ تایل گچی پانچدار پشت نمد ای جی وی را بهتر بشناسید؟ تلفن فروش و مشاوره : 02191693121 تایل گچی پانچدار ای جی وی به آسانی و با سرعت بالا نصب میشود.

تایل آکوستیک مینرال (معدنی)

تایل آکوستیک مینرال (معدنی)

تایل آکوستیک مینرال یا معدنی ای جی وی را بهتر بشناسید ؟ یکی از بهترین متریال‌های ساخته شده برای اجرای سقف کاذب، تایل آکوستیک مینرال (معدنی) است.جهت استعلام قیمت خرید تایل آکوستیک معدنی با ما درتماس باشید:02191693121

تایل آکوستیک جاذب صدا و ضد حریق

تایل آکوستیک جاذب صدا و ضد حریق

آیا میدانستید تایل و پنل آکوستیک ای جی وی به غیر از اینکه جاذب صداست! ضد حریق هم میباشد؟ برای کسب اطلاع ازمشخصات فنی،قیمت و خرید تایل آکوستیک و پنل آکوستیک میتوانید با مشاوران ما درارتباط باشید: 02191693121 - واتساپ : 00989196579721

تایل آکوستیک

تایل آکوستیک

در دنیا مدرن امروزی یکی از چالش‌‌های بزرگ افراد، آلودگی صوتی، نویز محیطی و نداشتن حریم شخصی است. زیرا با وجود افزایش جمعیت و آپارتمان سازی، افزایش کیفیت موسیقی و غیره نیاز داریم به فضاها و اتاق‌هایی که به راحتی صدا رد و بدل نشود. برای همین در صنعت ساختمان سازی از تایل آکوستیک استفاده می‌‌شود. تایل‌های آکوستیک تنوع بالایی دارند؛ اما هدف اصلی همه‌ی آن‌ها عایق صدا شدن محیط است. در این مقاله قرار است با صدا و نحوه تولید، انتشار و دریافت آن سپس با محیط آکوستیک و انواع پنل‌‌‌های آکوستیک آشنا شویم.

پنل آکوستیک جاذب صدا و ضد حریق

پنل آکوستیک جاذب صدا و ضد حریق

امروزه توجه به ایمنی در ساختمان‌ها به یک موضوع بسیار مهم و ضروری تبدیل شده است طوری که مهندسان معماری علاوه بر به کار بردن یکسری راهکارها برای کاهش خطرات موجود در محیط ساختمان‌ها، بلکه به دنبال طراحی سازه‌های قابل اجرا نیز می‌باشند تا بتوانند ساختمان‌ها را از هر نظر ایمن کنند.

پنل آکوستیک دکوراتیو

پنل آکوستیک دکوراتیو

طراحی داخلی ساختمان یکی از کارهای بسیار مهم به شمار می‌رود چرا که باعث زیباتر شدن محیط می‌شود؛ از همین رو متریال‌های زیادی برای اجرا به وجود آمده اند؛ یکی از آنها پنل‌ها هستند که در طرح‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. پنل آکوستیک دکوراتیو از جمله این متریالهاست که علاوه بر زیبایی چشم نوازی که دارد باعث از بین رفتن انعکاس صدای محیط و جذب صداهای اضافی می‌شود. اگر دوست دارید راجع به پنل آکوستیک دکوراتیو بیشتر بدانید پس ادامه مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

تایل آکوستیک ای جی وی

تایل آکوستیک ای جی وی

امروزه استفاده از سقف کاذب بسیار رواج پیدا کرده است، به شکلی که در هر محیطی می‌توان نمونه‌هایی از آن را دید؛ سقف کاذب در انواع متفاوتی وجود دارد که هر یک به جهت ویژگی‌هایی که دارند مختص به محیطی هستند. به طور مثال برای محیط‌هایی که رطوبت بالایی دارند از سقف‌های کاذب ضد آب و ضد زنگ استفاده می‌کنند؛ یا در مکان‌هایی که صدا باید کیفیت بالایی داشته باشد و به بیرون منعکس نشود از سقف‌های کاذب آکوستیک استفاده می‌کنند؛ اگر در این باره اطلاعات کافی ندارید و می‌خواهید بیشتر بدانید پس با ما همراه باشید و از مطالبی که راجع به تایل آکوستیک ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

بنیان گذار ای جی وی

بنیانگذار ای جی وی جناب آقای سیدرضا حسینی متولد سال 1357تهران است.
این مجموعه با تولید تایل وپنل های دکوراتیوتخصصی در زمینه جذب صدا و مانع صدا با کیفیت وتنوع بالا تنها تولید کننده در این خصوص در کشور ایران است و با تیم متخصص وطراح بهترین ها را برای شما به ارمغان میاورد.

اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برچسب‌ها
موردی وجود ندارد.