پکیج کامل دیوار جداکننده سلول بسته مانع صدا چگالی 800

مناسب پارتیشن بندی اتاق سرور - کارمندان و جلسات

از {{model.count}}
تعداد
نوع
750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
09196579721 02191693121
کمی صبر کنید...

امروزه استفاده از سقف کاذب و دیوار کاذب بسیار زیاد شده است چرا که متریال آماده ای دارند و در کنار زیبایی که به محیط می‌دهند مزیت‌های بی شمار دیگری نیز دارند. یکی از سازه‌های مفید و کاربردی برای اجرای دیوار کاذب، پکیج کامل دیوار جداکننده مانع صدا  است.

امروزه استفاده از سقف کاذب و دیوار کاذب بسیار زیاد شده است چرا که متریال آماده ای دارند و در کنار زیبایی که به محیط می‌دهند مزیت‌های بی شمار دیگری نیز دارند. یکی از سازه‌های مفید و کاربردی برای اجرای دیوار کاذب، دیوار مانع صدا راک متال دوطرفه است. از این سازه به منظور جلوگیری از عدم انعکاس صدا در محیط و جذب تمامی صداهای اضافی استفاده می‌شود. به طور کلی در محیط‌هایی که آرامش نقش موثری دارد استفاده از این سازه می‌تواند بسیار موثر باشد. در ادامه هر آنچه که باید در این باره بدانید را شرح داده ایم.

دیوار مانع صدا راک متال دوطرفه چیست؟

این سازه نوعی دیوار کاذب است که از آن عموماً برای پارتیشن بندی فضاهای مختلف استفاده می‌کنند؛ تفاوتی که این سازه با سازه‌های مشابه دارد این است که می‌تواند صداهای ناهنجار و آلودگی‌های صوتی موجود در محیط را به خود جذب کرده و مانع از انتشار آن شود. از جمله مکان‌هایی که می‌توان از این سازه در آنها استفاده کرد می‌توان به ادارات، سالن‌های آرایشی، دفاتر، محیط منازل و... اشاره کرد. 

مشخصات منحصر به فرد دیوار مانع صدا راک متال دوطرفه

هر کالایی که توسط هر شرکتی تولید می‌شود و با نام انحصاری آن به بازار عرضه می‌شود، مسلماً از ویژگی‌های متفاوتی برخوردار است؛ این موضوع برای دیوار مانع صدا راک متال دوطرفه نیز صدق می‌کند. از سری مشخصات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در ساخت آن از ترکیب استاندارد موادی مثل فولاد گالوانیزه، عایق صدا و صفحات گچی استفاده کرده اند.
  • ضخامت این دیوار با توجه به شرایط و نیاز مشتری می‌تواند از 30 تا 100 میلی متر تغییر کند.
  • ابعاد این سازه آزاد می‌باشد یعنی مشتری می‌تواند ابعاد مورد نیاز خود را اعلام کرده و سفارش خود را ثبت کند.
  • عرض عایق آن برابر با 600 میلی متر است.
  • طول این سازه 1200 میلی متر می‌باشد.
  • ضخامت عایق این نوع دیوار کاذب قابل تغییر بوده و از 30 تا 100 میلی متر موجود می‌باشد.
  • دانسیته عایق سازه مد نظر چیزی در حدود 80 تا 130 کیلوگرم بر متر مکعب قابل تغییر خواهد بود.
  • دیوار مانع صدا راک متال دوطرفه یکی از محصولات انحصاری شرکت ایرانی ای جی وی است.
  • در صورت اقدام به سفارش از این محصول باید حداقل 21 متر مربع از آن را خریداری کنید.

کلام آخر

در بین تمامی سازه‌های آماده ای که برای اجرای دیوار کاذب از آن استفاده می‌کنند، به جرات می‌توان گفت که دیوار مانع صدا راک متال دوطرفه، یکی از بهترین آنهاست. ویژگی برجسته ای که این متریال دارد این است که می‌تواند هر گونه آلودگی صوتی ایجاد شده در محیط را فیلتر کند، به شکلی که از شدت آن بکاهد و یا به طور کلی آن را از بین ببرد. 

از این سازه عموماً در محیط‌هایی که وسعت زیادی دارد و به طور موقت نیاز به تقسیم بندی دارد استفاده می‌کنند؛ به بیان دیگر اینکه این متریال را برای پارتیشن بندی استفاده می‌کنند. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم؛ امیدواریم که مطالب مفید بوده باشند.

یکی از بهترین اختراعات بشر در رابطه با متریال‌های داخلی منازل، پنل‌های آکوستیک است؛ این پنل‌ها به راحتی می‌توانند صدا را به خود جذب کرده و مانع از انعکاس آن به محیط‌های مجاور شوند. پنل‌های آکوستیک انواع مختلفی دارند که یکی از آنها پنل مانع صدا از دیوار راک وود است؛ اگر می‌خواهید در این باره بیشتر بدانید پس ادامه مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

معرفی کامل دیوار جداکننده آکوستیک ای جی وی 

 یکی از متریال‌های مورد نیاز برای اجرای سقف یا دیوار کاذب است که باید همراه با سازه‌های دیگری مورد استفاده قرار بگیرد. صفحات روکشدار گچی و یکی از زیر مجموعه‌های پنل‌های آکوستیک است که آن را برای اجرای دیوارهای کاذب به کار می‌برند؛ این پنل‌ها این ویژگی را دارند تا به خوبی صدا را عایق کرده، مانع از انعکاس آن در محیط شوند و در کل باعث افزایش کیفیت هر چه بیشتر صدا شوند. 

این سازه را بیشتر در محیط‌هایی مثل استودیوهای ضبط صدا، سالن‌های کنفرانس، سینماها، تئاتر و... استفاده می‌کنند. پنل‌های آکوستیک علاوه بر اینکه عایق خوبی در برابر آلودگی‌های صوتی در محیط هستند بلکه عایق حرارت بوده و غیر قابل اشتعال هستند؛ یعنی در صورت بروز آتش سوزی مانع از رسیدن شعله‌های آتش به سایر نقاط ساختمان می‌شود.

ویژگی‌های دیوار جداکننده آکوستیک ای جی وی

هر نوع محصولی که به بازار عرضه می‌شود از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است؛ این موضوع برای این پنل نیز صدق می‌کند؛ از سری ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
•جنس این محصول از ترکیب صفحات گچی، والپست فولادی عمودی و افقی و عایق مانع صدا است.
•ضخامت آن برابر با 62 میلی متر می‌باشد.
•عرض این پنل 600 میلی متر است.
•ارتفاع آن برابر با 1200 میلی متر است.
•مهم‌ترین ویژگی آن فیلتر کردن آلودگی‌های صوتی در محیط است.
•در برابر آتش مقاومت بالایی دارد.
•وزن آن بسیار کم است.
•به دلیل اینکه برای اجرا به متریال‌های آماده نیاز دارد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نصب می‌شود؛ در یک کلام نصب آن ساده است.
•دیوار جداکننده آکوستیک ای جی وی مد نظر جزو تولیدات داخلی و ساخت شرکت ای جی وی می‌باشد.
•به دلیل اینکه شرکت ای جی وی تولید کننده است پس اگر قصد خرید از این محصول را دارید باید حداقل 5.76 متر از آن را ثبت سفارش کنید.
•این دیوار جزو دیوارهای کاذب دوطفه  محسوب می‌شود.

سخن آخر

با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانید متوجه شوید که دیوارهای  زیادی طراحی و تولید می‌شوند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای محیط مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ یکی از این دیوارها ،دیوار جداکننده آکوستیک ای جی وی است که عایق خوبی در برابر صدا می‌باشد؛ علاوه بر آن غیر قابل اشتعال بوده و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد. 

از همین رو می‌توان گفت که امنیت کلی محیط را افزایش می‌دهد. از این دیوار بیشتر برای محیط‌هایی که در آن تولید صدا به شکل ضبط شده یا ویدیویی صورت می‌گیرد؛ البته در محیط‌های دیگری نیز کاربرد دارد. با سپاس از همراهی همیشگی شما کاربران گرامی.

جنس سازه :
گالوانیزه
جنس آکوستیک :
الیاف متراکم بازالت - آذرین
جنس صفحه:
گچ - سلفونات نفتالین - ورق کرافت
ضخامت :
62 میلیمتر
ابعاد:
1200در 2400 سانتی متر
عرض عایق :
600 میلیمتر
طول عایق :
1200 میلیمتر
ضخامت عایق :
50 میلیمتر
دنسیته عایق :
800-کیلوگرم برمتر مکعب
تولید :
داخل
حداقل سفارش:
5.76سانتی متر مربع
محتویات پکیج:
1- والپست افقی با فواصل 60 سانت
2-والپست عمودی در تراز کف و سقف
3-عایق آکوستیکه با ضخامت 5 سانت
4-صفحات گچی به ضخامت 12 میلیمتر
5-پیچ سازه به سازه
6- میخ و چاشنی شلیک
7- پیج پنل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...