سقف‌های کاذب امروزه به یک عنصر الزامی برای ساختمان‌ها تبدیل شده‌اند. این سقف‌های ثانویه علاوه بر زیبایی مزیت‌های بسیاری دارند. مزیت آنها با توجه به نوع تایلی که برای اجرا استفاده شده است تعیین می‌شود، به طور مثال تایل‌های آکوستیک صداهای اضافی در محیط را به خود جذب می‌کنند در نتیجه برای محیط‌های شلوغ و پرسرو صدا بسیار کاربرد دارد. در ادامه به بررسی تایل سقفی آکوستیک معدنی+بررسی انواع و نکات مهم خرید پرداخته‌ایم، پس مطالعه ادامه مطالب را از دست ندهید.

معرفی تایل آکوستیک ای پلاس

تایل آکوستیک به صفحاتی گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توان به اجرای سقف کاذب پرداخت. تایل‌های آکوستیک به صورت حرفه‌ای و خلاقانه تولید شده‌اند به شکلی که می‌توانند در برابر صدا مانند یک فیلتر عمل کنند. آنها مانع از انعکاس یا ورود صدا به محیط‌های دیگر می‌شوند. از آن گذشته به کاهش نویز و افزایش کیفیت صدا نیز کمک می‌کنند. این محصولات را در ابعاد، ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف می‌توان یافت

انواع تایل سقفی آکوستیک معدنی ای جی وی و ویژگی‌های هر یک

شرکت ای پلاس تایل‌های سقفی آکوستیک معدنی را در انواع مختلفی طراحی و تولید کرده است که به شرح زیر می‌باشند:

تایل سقفی بازالت و آذرین سلول بسته

این تایل با استفاده از مواد اولیه‌ای از جمله بازالت، آذرین، نمد، رنگ، چسب و مواد معدنی تولید می‌شود. این مواد در برابر رطوبت و خصوصاً حرارت از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهند. این نوع تایل در ابعاد 60*120 سانتی متری و ضخامت 20 میلی متری به بازار عرضه می‌شود. با توجه به مواد اولیه به کار رفته در تایل می‌تواند وزنی متغییر بین 288 تا 576 گرم داشته باشد که برای تایل با چنین ابعادی وزن سبکی محسوب می‌شود. از سری مزیت‌هایی که این محصول دارد می‌توان به آکوستیک بودن، مقاوم در برابر سرما و گرما، حمل، نصب و تعویض آسان اشاره کرد. حداقل سفارش این محصول 500 متر مربع است.

تایل 60در60سقفی آکوستیک 12 میل ارگانیگ (مینرال)

برای ساخت این محصول از ترکیب موادی همچون پرلیت، الیاف بازالت، نشاسته ذرت، آهک، چسب و مواد افزودنی سازگار با طبیعت استفاده می‌کنند. تایل مورد نظر ابعادی 60*60 سانتی متری با ضخامتی 12 میلی متری دارد. ویژگی بارزی که این تایل دارد این است که قدرت بسیار بالایی در جذب آلودگی‌های صوتی دارد. البته از مزیت‌های دیگری مثل وزن سبک، مقاوم در برابر حرارت و قابل بازیافت بودن نیز برخوردار است.

خرید تایل سقفی آکوستیک معدنی APLUS

تایل 60 در 60 سقفی آکوستیک 15 میل ارگانیگ (مینرال)

مواد اولیه و ابعادی که این تایل دارد دقیقاً مشابه با نوع قبلی است، تنها تفاوتی که میان این دو محصول وجود دارد از لحاظ ضخامت است. این نوع تایل را با ضخامت 15 میلی متر طراحی و تولید می‌کنند. سایر ویژگی‌ها و مزیت‌ها با محصول قبلی یکسان است. تایل‌های سقفی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم می‌توان آنها را برای سقف کاذب و هم دیوار کاذب مورد استفاده قرار داد. این محصولات قابل اجرا و مونتاژ روی انواع سازه کلیک و پروفیل‌های گالوانیزه با استفاده از میخ و پیچهای مخصوص یا چسب هستند. 

از تایل‌های سقفی آکوستیک می‌توان در محیط‌هایی مثل مراکز شنوایی سنجی، اتاق‌های مدیریت، اتاق سرور، دیتا سنترها، اتاق‌های ضبط صدا و تصویر و... استفاده کرد. بر اساس بررسی‌هایی که صورت گرفت می‌توان فهمید که شرکت ای جی وی تقریباً تمامی محصولات خود را قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست تولید می‌کند. اهمیتی که این کمپانی به محیط زیست می‌دهد به قدری زیاد است که حتی برای انتخاب نام ای جی وی نیز یکی از عناصر موجود در طبیعت یعنی یوزپلنگ ایرانی را مد نظر قرار داد.

نکات مهم پیش از خرید تایل سقفی آکوستیک معدنی APLUS

با توجه به توضیحاتی که در بخش قبلی به آنها اشاره شد تایل‌های سقفی آکوستیک معدنی انواع متفاوتی دارند که هر یک با ویژگی‌ها و مواد اولیه خاص تعریف و تولید می‌شوند. از آن جایی که این محصولات متفاوت هستند تصمیم گیری را برای خرید سخت‌تر می‌کنند. برای اینکه بتوان انتخاب مطمئن‌تری داشت نیاز است تا از نکات مهم پیش از خرید مطلع شوید. این نکات به شرح زیر هستند.

به فضای مد نظر توجه داشته باشید

هر یک از تایل‌های آکوستیک میزان مشخصی از صداها را به خود جذب می‌کنند، بر همین اساس شما باید به محیطی که قرار است در آن تایل آکوستیک اجرا شود دقت کنید. برخی از محیط‌ها نسبت به میزان انعکاس و کیفیت صدا حساسیت بیشتری دارند از همین رو باید از تایل‌هایی برای آنها استفاده شود که در زمینه جذب صدا قوی‌تر هستند.

ابعاد محیط را اندازه گیری کنید

نکته بعدی که باید مورد توجه قرار دهید ابعاد محیط است. اگر قرار است برای یک محیط کوچک تایل آکوستیک به کار ببرید بهتر است از ابعاد کوچک‌تر استفاده کنید. 

هدف خود را از خرید مشخص کنید

هدف شما از خرید تایل اجرای سقف یا دیوار کاذب است؟ با پاسخ به این سوال می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. برخی از تایل‌ها به صورت اختصاصی برای دیوار یا سقف طراحی و تولید می‌شوند.

توجه به بودجه را از یاد نبرید

و اما آخرین نکته که بسیار اهمیت دارد، توجه به میزان بودجه است. پیش از اقدام به خرید حتماً میزان بودجه خود را مشخص کنید تا بر اساس آن مناسب‌ترین محصول را خریداری کنید.

بررسی قمیت تایل‌های سقفی آکوستیک معدنی +A

قیمت تایل‌های آکوستیک را نمی‌توان در قالب اعداد و ارقام عنوان کرد، به این خاطر که نوسان ارزی باعث تغییر در قیمت‌ها می‌شود. البته در این میان عوامل بسیاری وجود دارند که باعث تغییر قیمت‌ها می‌شوند از جمله آنها می‌توان به نوع تایل، ابعاد، ضخامت، جنس و میزان کیفیت اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت‌ها توصیه می‌شود با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید. در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنید.

تلفن‌های تماس جهت برقراری ارتباط با واحد فروش شرکت ای جی وی

02122739791

02126918043

تایل سقفی آکوستیک معدنی

کلام آخر

تایل‌های سقفی آکوستیک معدنی در سه نوع مختلف طراحی و تولید می‌شوند. هر یک از آنها با استفاده از مواد اولیه طبیعی و خاصی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات در دو سایز 60*60 و 60*120 سانتی متری با ضخامت 12 و 15 میلی متری وجود دارند. از سری مزیت‌هایی که دارند می‌توان به وزن سبک، نصب و حمل آسان، سازگاری با محیط زیست و... اشاره کرد. 

از این تایل‌ها می‌توان برای محیط‌هایی همچون مراکز شنوایی سنجی، اتاق‌های ضبط صدا، اتاق‌های مدیریت و... استفاده کرد. با مطالعه این مطالب می‌توانید همه چیز را راجع به تایل سقفی آکوستیک معدنی+بررسی انواع و نکات مهم خرید بدانید. به یاد داشته باشید که پیش از ثبت سفارش حتماً قیمت محصولات را از کارشناسان بپرسید.