تایل آکوستیک سقفی

مناسب سقف نمایشگاه ها - کتابخانه - ادارات - سالن رستوران ها

از {{model.count}}
تعداد
نوع
750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
09196579721 02191693121
کمی صبر کنید...

یکی از روش‌های اصلی برای عایق صدا کردن فضا، استفاده از تایل آکوستیک است. تایل آکوستیک به خاطر ساختار و موادی که از آن ساخته شده است از جابه جایی صدا جلوگیری می‌کند. برای همین از پنل آکوستیک هم برای دیوار و هم سقف استفاده می‌کنند. در این مطلب قصد داریم با تایل آکوستیک سقفی آشنا شویم و مشخصات فنی آن را بررسی کنیم. پس با ای جی وی همراه باشید.


یکی از روش‌های اصلی برای عایق صدا کردن فضا، استفاده از تایل آکوستیک است. تایل آکوستیک به خاطر ساختار و موادی که از آن ساخته شده است از جابه جایی صدا جلوگیری می‌کند. برای همین از پنل آکوستیک هم برای دیوار و هم سقف استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم با تایل آکوستیک سقفی آشنا شویم و مشخصات فنی آن را بررسی کنیم. پس با ای جی وی همراه باشید.

تایل آکوستیک چیست؟

تایل آکوستیک یکی از متداول‌ترین انواع سقف کاذب است که آکوستیک کردن فضا مکان‌هایی مانند اتاق،‌ سالن کنفرانس و استدیو ضبط موسیقی از آن‌ استفاده می‌شود. این نوع پنل‌ها به چند دلیل زیر می‌توانند از انتقال صدا جلوگیری کنند.
نوع متریال
مواد معدنی مانند بازالت می‌توانند صدا را به خود جذب کنند. برای همین از آن‌ها در تایل آکوستیک سقفی اغلب استفاده می‌شود.
ساختار
در مدل پانچدار، سوراخ‌های موجود روی سطح تایل اجازه می‌دهند صدا به پشت تایل منتقل شود و سپس صوت توسط نمد یا پشم سنگ موجود جذب می‌شود. همچنین در تایل‌های بودن پانچ، وجود شکل موج‌گونه در سطح پنل باعث شکسته شدن امواج صدا می‌شود.

آشنایی با تایل آکوستیک سقفی

این نوع تایل مخصوص سقف مکان‌هاست. تایل آکوستیک سقفی از بازالت، الیاف فایبرگلاس، نمد، کلینگر، چسب و رنگ تشکیل شده است. این پنل‌ها در ابعاد ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ میلی‌متری هستند. بسته به نیاز مشتریان ضخامت ۳۰ الی ۱۰۰ میلی‌متر است. علاوه‌بر این تایل‌ها به دلیل متریال معدنی ضد حریق هستند. برای همین می‌توان از این تایل‌ها در مکان‌های پرریسک آتش‌سوزی و انفجار استفاده می‌شود. 

از نظر ظاهری تایل آکوستیک سقفی ای جی وی می‌تواند ساده یا برجسته با اشکال مختلف گرد، مثلث، مربع، شش ضلعی، پنج ضلعی و مستطیل تولید می‌شوند. این تنوع بالا در شکل ظاهری از نظر طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مهم و حايز اهمیت هستند. هر سه نوع سازه‌ای مخفی، پنهان یا کلیک برای این پنل‌ها قابل استفاده است. وزن هر پنل ای جی وی از ۸ تا ۱۲ کیلوگرم متغیر است.

از تایل آکوستیک سقفی در کجا‌ها می‌توان استفاده کرد؟

آپارتمان‌ها
استدیو ضبط صدا و موسیقی
تئاتر و سینما
سالن های سخنرانی و کنسرت

 مزایا تایل آکوستیک سقفی ای جی وی

عایق صدا بودن
قابلیت نصب در همه مکان ها
امکان تعویض آسان پنل‌ها
افزایش شفافیت صدا به کمک کاهش نویز صوتی
ضد حریق بودن
سهولت در نصب  
عدم نیاز به تعمیر و نگهداری خاص
پوشاندن تاسیسات ساختمانی مانند لوله و سیم‌ها
زیبایی بصری
سهولت در دسترسی به تاسیسات
قابل بازیافت بودن

خرید تایل آکوستیک سقفی

برای خرید تایل آکوستیک سقفی باید آن‌ها را ثبت سفارش کنید که  پروسه تولید آن حدود ۲۰ روز کاری زمان می‌برد. بر اساس نوع کاربری تایل آکوستیک سقفی با مشخصات فنی خاصی مورد نیاز است. نحوه تشخیص پنل درست باید توسط کارشناس مشخص شود. ای جی وی با دهه‌ها سال تجربه در زمینه تولید محصولات ساختمانی می‌تواند شما را برای یک خرید درست و تضمین شده راهنمایی کند. پس همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کنید.

جنس :
بازالت- الیاف فایبرگلاس- نمد- کلینگر- چسب- رنگ
ضخامت :
30 الی 100 میلیمتر
ابعاد:
1200 در1200 میلیمتر
خاصیت:
جذب صدا
مزیت:
ضدحریق
طرح :
ساده - برجسته
شکل:
گرد- مثلث- مربع- شش ضلعی - پنج ضلعی- مستطیل
نوع سازه :
پنهان - مخفی - کلیک
وزن :
8 الی 12 کیلوگرم
تعداد دربسته:
یک پنل
تولید:
به صورت سفارشی
مدت زمان تولید :
20 روزکاری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...