تایل آکوستیک دیواری

مناسب سقف نمایشگاه ها - کتابخانه - ادارات - سالن رستوران ها

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
09196579721 02191693121
کمی صبر کنید...

تایل نوعی سقف کاذب است که به جای سقف‌های سنتی کاربرد دارد. تایل‌ها براساس نوع کاربرد و مکانی که استفاده می‌شوند، تایل‌های متفاوتی با ویژگی‌های مختلف تولید می‌شود. یکی از این تایل‌ها، تایل آکوستیک است. این نوع تایل ویژگی‌های خاص خود را دارد که از رد و بدل کردن صدا جلوگیری می‌کند و باعث کاهش نویزهای مزاحم می‌شود. از تایل آکوستیک هم برای سقف و هم برای دیوار استفاده می‌شود.


تایل نوعی سقف کاذب است که به جای سقف‌های سنتی کاربرد دارد. تایل‌ها براساس نوع کاربرد و مکانی که استفاده می‌شوند، تایل‌های متفاوتی با ویژگی‌های مختلف تولید می‌شود. یکی از این تایل‌ها، تایل آکوستیک است. این نوع تایل ویژگی‌های خاص خود را دارد که از رد و بدل کردن صدا جلوگیری می‌کند و باعث کاهش نویزهای مزاحم می‌شود. از تایل آکوستیک هم برای سقف و هم برای دیوار استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورد تایل آکوستیک دیواری صحبت کنیم. پس با ای جی وی همراه باشید.

تایل آکوستیک چیست؟

متریال تایل آکوستیک مواد معدنی است. مواد معدنی خاصیت جذب صدا در خود را دارد. همچنین پانچ‌ها موجود روی سطح پنل کمک می‌‌کند صدا به پشت پنل منتقل شود و در آنجا توسط نمد موجود صدا جذب می‌شود. بنابراین با جذب صدا باعث  صدا در محیط متمرکز می‌شود و امواج صوتی توسط اجسام موجود شکسته نشود. اینکار کیفیت صدا را افزایش می‌یابد. تایل‌های آکوستیک دیواری در ابعاد و ضخامت و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

آشنایی با تایل آکوستیک دیواری

این نوع تایل آکوستیک مخصوص دیوار است. تایل آکوستیک دیواری از الیاف فایبرگلاس، بازالت، کلینگر ، نمد، چسب و رنگ ساخته شده است. تایل آکوستیک دیواری در ابعاد ۱۲۰۰ * ۱۲۰۰ میلیمتری با ضخامت 3  الی 10 سانتیمتر است. وزن هر پنل در حدود 8 تا 12 کیلوگرم است. این نوع تایل‌ها علاوه‌بر خاصیت آکوستیک، ضد حریق نیز هستند. برای همین در مکان‌هایی خطر انفجار و آتش سوزی بالاست مناسب است. 

از آنجایی که تایل روی کار است، ظاهر تایل بسیار مهم است. به همین دلیل ای جی وی برای تمامی سلیقه‌ها تایل تولید کرده است. به طوری که تایل آکوستیک دیواری ای جی وی دو نوع ساده و برجسته با اشکال متفاوت مثلث، گرد، مربع، پنج ضلعی، شش ضلعی و مستطیل ساخته می‌شوند. سه نوع سازه‌ی کلیک، مخفی و پنهان قابل نصب است

سازه کلیک چیست؟

اگر بخواهیم به تاسیسات پشت تایل به راحتی دسترسی داشته باشیم، نیاز به سازه کلیک است. با نصب سازه کلیک روی سازه تایل، زمانی‌که پنل را به سمت بالا فشار دهیم، پنل از سازه جدا می‌شود. امکان دسترسی به پشت تایل میسر می‌شود.

کاربرد تایل آکوستیک دیواری

دیوار آپارتمان‌ها
دیوار کتابخا‌نه‌ها
دیوار محیط‌های آموزشی
دیوار سالن‌های کنفرانس، تئاتر، کنسرت
دیوار سینما
دیوار

مزایا و معایب تایل آکوستیک دیواری

اصلی‌ترین ویژگی، عایق صدا بودن
امکان نصب سریع و آسان در همه مکان‌ها
نیاز به کمترین تعداد تکنسین در هنگام نصب
امکان تعویض و تعمیر پنل‌ها
کاهش نویز صوتی که باعث افزایش شفافیت صدا می‌شود
مواد مینرال تایل‌ها اجازه احتراق نمی‌دهد
پنهان کردن تاسیسات برقی و مکانیکی که به زیبایی بصری محیط می‌افزاید.
امکان دسترسی به تاسیسات در هر زمان
سازگار با محیط زیس

قیمت تایل آکوستیک دیواری ای جی وی

از آنجایی که این تایل‌ها به صورت سفارشی ساخته می‌شوند. برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش کارشناسان ما همه روزه در خدمت شما هستند. برند ای جی وی همیشه در تلاش است تا با تولید محصولات ساختمانی با کیفیت با قیمت مناسب لبخند رضایت را در  خرید بر لبان شما بیاورد.

جنس :
بازالت- الیاف فایبرگلاس- نمد- کلینگر- چسب- رنگ
ضخامت :
30 الی 100 میلیمتر
ابعاد:
1200 در1200 میلیمتر
خاصیت:
جذب صدا
مزیت:
ضدحریق
طرح :
ساده - برجسته
شکل:
گرد- مثلث- مربع- شش ضلعی - پنج ضلعی- مستطیل
نوع سازه :
پنهان - مخفی - کلیک
وزن :
8 الی 12 کیلوگرم
تعداد دربسته:
یک پنل
تولید:
به صورت سفارشی
مدت زمان تولید :
20 روزکاری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...